HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Bori a Nagymamánál

2009.06.14. 08:59 Mr. Mandelbrot

"Rég nem találkoztunk. Kövér lett, hatalmas a feneke és puffadt az arca. Így is szexi. Furcsa színváltós mintákkal díszített testhez álló fekete ruhában van. A felsőrész ezzel együtt farmerkabátra is emlékeztet. Valamit főz. Helyszín alapvetően ismeretlen, de utólag a Nagymama lakása és a ház belső udvara jutott eszembe a rengeteg avarral és hatalmas fákkal.

Az ügyünkről beszélgetünk. Közli, hogy én lélekben 7 éves vagyok, és ezért nem kellettem neki. Aztán meséli, hogy tánctanítással foglalkozik (furcsállom, hogy akkor miért ilyen kövér). Kiülünk az ablakba. Az ágya pont az ablakpárkánnyal egy magasságban van. Hideg van. Tovább beszélgetünk. Egyszer csak közli, hogy nem tudja mi legyen a Marcival, aki a jelenlegi barátja. Nem az igazi a dolog. Én hümmögök. Aztán meséli, hogy a munkahelyén is van egy srác, akivel volt ez-az.

Megkérdezem, hogy akar-e még egy érvet a mellett, hogy szakítson a sráccal. Kérdőn néz rám. Neki vetem magam. Próbál kibújni, ellenállni, kihajol az ablakon és végül fejjel lefelé vagyok, amikor végre megcsókolom. Annyit mond, hogy szemét vagyok, de nem ellenkezik. Sőt. Élvezettel viszonozza a csókot. Közben végig ettünk valamit és nekem tele volt a szám valami pépes izével, de lehet, hogy neki is. Úgy nézett ki, mint a török kenyér, de megrágva olyan lett, mint a lovak által épp rágás alatt lévő nyállal kevert zab, ami kipotyog a szájukból. Másik verzió a bébipapi.

A csók után megváltoznak a dolgok. Folyamatosan jön a számból ez a pép. Ő többet akar. Még szeretne csókolózni. Jön utánam, alámfekszik, de megtartom a fejét, hogy a haja (barna és egyenes) ne lógjon bele számból kihullott bébipapiba. Most ő viselkedik úgy, mint egy gyerek. Kérdezem is, hogy akkor most ki is a 7 éves? Ezek mind a kertben történtek az avarban. Aztán visszakerülünk az ágyára. Elmondja, hogy a munkahelyén lévő sráccal nem védekeztek. Eszembe jut, hogy van nálam óvszer. Felcsillan a szemem, hogy hátha több is lesz itt a csóknál. Bár az eredeti tervem nem volt több.  De sebaj. Ő közben megváltozott. A haja lilásvörös lett és göndör. Az arca lefogyott. A homloka miteszeres. Kezdünk belemelegedni..."

Csalódottság.

Szólj hozzá!

Címkék: b álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr321183782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása