HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Kínzásokk

2010.02.08. 08:27 Mr. Mandelbrot

"...hogy pontosan hogyan is keveredtem a helyzetbe, arra sajnos nem emlékszem. Egy kínzókamrában voltam. Még szabadon. Két testes, vagy inkább alaktalan nő szürkés-fehéres ruhában készítette elő az eszközöket arra, hogy majd a farkamat felszeleteljék és a szemhéjamat is le akarták vágni. Kicsit megijedtem, de nem estem pánikba. A kiutat kerestem a helyzetből. Elkértem az egyik kést, amit épp fentek, mondván, hogy szeretném megnézni, hogy mivel is fognak engem megdolgozni. Az egyik csaj átadta, vetettem rá egy pillantást, majd beledöftem a lányba. Rezzenéstelen arccal tűrte. Nem vérzett. Semmi jelét nem adta annak, hogy hatással lett volna rá a szúrás. A kés viszonylag könnyen csúszott bele, de kihúzni már nem tudtam. Beleragadt, vagy inkább ő maga nem engedte, hogy kihúzzam.

Lekötöztek. Nem nagyon ellenkeztem. Egy rövidszakállas, ellenszenves figura lépett be a terembe. Fölém hajolt és agresszív hangon valamit mondott. Mintha latinul lett volna. Szerepelt benne a "kurva" szó. A következő pillanatban már állítólag túl voltam mindenen. Nem éreztem semmilyen fájdalmat, a lányok pedig a véres késeket mosogatták. Ennyi volt? - kérdeztem. A lányok bólogattak..."

Lehunytam a szemem és a megjelenő furcsa alakzatokból egy szem rajzolódott ki. Olyasmi, mint a Hórusz szeme. Nagyjából fél percig néztük egymást, utána szétfoszlott...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr311738367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása