HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Vissza a gimibe

2009.06.23. 08:25 Mr. Mandelbrot

Ez már 2 napos. Akkor le akartam írni, de aztán...

"...hátsó padban ülök. Mellettem a Zsófi, akinek a vezetékneve egy sörmárka. Első gimi. Első óra. Nincs hozzá kedvem. Hogyan kerültem ide? Mindenki olyan fiatal, de én öreg vagyok. Nem akarom még egyszer végigcsinálni. Elég volt belőle akkor. Mindenki hihetetlen fontosnak érzi magát és ezt az egészet. Valaki felel. Büszkén mondja a magáét. Fogalma sincs semmiről. Miért kell ezt nekem egyáltalán hallgatnom?!

Szünet. Zsófival beszélgetünk, hogy én nem fogok bejárni ide, mert semmi értelme. Ezt már úgyis tudom. Vagy nem. De tök mindegy. Valahogy előkerül a Bori (Zsófival barátnők).

Egy elmosódott helyzet.

Mozi. Hárman vagyunk. Egymás mellett ülünk. Bori a jobb szélen, én a bal oldalon. Közöttünk a Zsófi. A Bori elkezd felém nyúlkálni. A Zsófi rögtön súgja nekem, hogy nézzem meg, máris nyúlkál. Amint nincs pasija rögtön. De ha van, akkor is. Ez nála kényszeres. Szüksége van rá, hogy valakit foghasson. Férfit leginkább. De ez nem azért van, mert érzései is vannak. Szimpla kényszer és függőség. Semmi több..."

1 komment

Címkék: b álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr891202629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanaura 2009.07.07. 05:47:11

Hmmm,emlékeket hozott az írása a felszínre belőlem.
Hmmm...
Hmmmm...
süti beállítások módosítása