HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

ebben pedig arról, hogy...

2008.09.23. 08:31 Mr. Mandelbrot

ez még nem a legalja. az kicsit arrébb van. most épp jó. meglepően jó. és könnyű. a dolgokat hagyni kell. megtörténnek. csak úgy. maguktól. és ha valami odabent történik? azt is hagyjuk. de. nincs értelme. van értelme. nincs értelme. van értelme. én problémám. te problémád. én problémám. te problémád. mi problémánk. nem. de. nem. de. ovi. ovi. ivo. ivo. csodálatos. hiszti. okos enged. szamár szenved. szeretnék szamár lenni. már régóta szamár vagyok. mindig is az voltam. nem. de. nem. de. így kellett lennie. így is lett. én akartam. mi akartuk. ki akarta? ezt akarta? is this what you wanted? is this what you had in mind? nem. nem. nem. nem. pont ellenkezőleg. csak ezt nem akartam. nem. nem. nem. egyszer felmászni a falra. betörtni a várba. átesni a túloldalra. magamon kívül keresek valamit, ami belül van. lehet. nem tudom. nem. nem. nem. hol van a vége? mi a vége? hagyni kell? túl messzire mentünk? van innen visszaút? tovább kell menni? meddig tart az út? amíg meg nem állok? vagy amíg meg nem állítanak? meg lehet állítani? ki lehet szállni? ki kell szállni? ki tudok szállni? ki szerint? micsoda? rosencrantz és guildenstern halott. már akkor is halottak voltak. akarsz "kérdéseket" játszani? beakadt a téridő. egymás mellett. végtelen távolságra. hülye versek. nyálas slágerek. harc. harc. harc. újra nekimenni a falnak. és mindig csak egy lépés hiányzik. egy centi. egy lendület. az elején vesztettem el. már ott. akkor. a lufi kidurrant. vajon lesz másik? szeretném, hogy legyen? nem tudom. igen. nem. nemtudom. nem. igen.

ha a világ elpusztulna, az egyetlen lélek, akiért visszajönnék, az ő lenne. le lehet ezt tenni? le akarom tenni? újra belehergelem magam. pedig már azt hittem...

Szólj hozzá!

Címkék: agymenés daráló

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr56677037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása