HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

The new kid in town

2010.01.27. 01:48 Mr. Mandelbrot

"A bal gyűrűs ujjamon van egy tetoválás. Kék színű, értelmezhetetlen vonalak. Nagyon kicsi. Olyan, mintha tollal össze lenne firkálva. Öcsém szobájában vagyok és beszélgetek vele valami letöltésről (talán egy film). Ő a galériáról beszél hozzám, én a földszinten vagyok. A szoba nem úgy van berendezve, mint a valóságban, de ez nem tűnik fel.

Csöngetnek és Baracskay Angéla jön meg. Örül nekem. Túlzottan ki van sminkelve, rendkívül ráncos az arca és vörös parokát visel. Hunyorít. Rózsaszín pongyola van rajta, és öregesen csoszog, bár ezt csak később veszem észre, amikor átmegyünk hozzám. Füvet akar venni tőlem. Mintha be lenne rúgva.

Mondom az öcsémnek, hogy átmegyünk az én lakásomba. Kéri, hogy nézzem meg, hogy hogy áll a letöltés, mert akkor le kell állítani. 8%. Nem állítjuk le.

A folyosón az Angéla sürget, de a lengőajtón keresztül szembe jön a Kerekes Tamás. Azt hallotta, hogy külföldön voltam. Mondom, hogy jöjjön ő is. Angélával bemutatom őket egymásnak, bár mondom, hogy már ismerik egymást egy korábbi házibuliból. Angéla nagyon örül neki. A Tomi láthatóan nem emlékszik, és mintha értetlenül nézne rám, hogy ez nem is az Angéla, és én miért gondolom ezt, de aztán rámhagyja.

A lakásban iszonyatos a rendetlenség. A szokásostól eltérően van berendezve. Leülni nem lehet, de Angéla örül, mert akkor majd lefekszünk a földre. Láthatóan megfiatalodott az arca. Bekapcsolok valami zenét, bár arra gondolok, hogy ez esetleg a Tamásnak nem fog tetszeni. Látom, hogy fintorog. Aztán előhozakodik, hogy fűért jött, mert az Angéla által is ismert Péter nevű dílerüket elkapták (Angéla kérdésére a Tomi ujjal mutatja, hogy 1-2 évet is kaphat). Tudja, hogy külföldön voltam és hogy rajtam van a maffia jele, ami egy konkrét szimbólum, amit meg is nevez.

Magamban nevetek. Nincs füvem, de gondolkodom, hogy hátha öcsémnek van. Az jut eszembe, hogy az ujjamon lévő tetoválásról hiheti azt, hogy maffiatag lehetek. Gondolkodom, hogy hitegessem-e tovább. Megmutatom neki a tetkót, de nem mondom meg, hogy nem igazi. Belemagyarázom, hogy hol van benne az általa említett szimbólum. Kéri, hogy akkor adjak neki cuccot. Félig lebuktatom magam, hogy direkt hitegetem őt (és másokat is), de nem veszi a lapot. Közben én is és Angéla is a földön fekszünk. Angéla az ablak alatt, én a szoba belsejében. Tomi közöttünk mászkál. Színes nadrágja van (talán kék alapon) narancssárga csíkok vannak rajta. Mintha fényvisszaverő csíkok lennének.

Előző nap megvédtem a diplomámat. Beszélgetés és pezsgőzés szülőkkel. Nagyi emlegetése. Jobb csukló zsibbad.

Szólj hozzá!

Címkék: álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr781705548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása