HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Ehe

2010.02.09. 15:03 Mr. Mandelbrot

"Mercédesz vezetés. jobbra kanyarodni. Páll Evelynnek beszorult a lába. Be is dagadt. Félrehúztuk a széket és így kiszabadult. Túl gyorsan hajtottam. Ferihegyi repülőtéren hotel. Nagy szoba. Ódon. Poros. Juhász Attila. Mit is keresek itt? Veszélyesen vezetek. Volt még valami. A plakátot a hévről láttam. Arról jutott eszembe. Ja igen! Palik László a rádión keresztül magyarázta, hogy merre kell menni. Azt vettem észre, hogy ez a hang végig ott duruzsolt, amíg mi beszélgettünk a kocsiban, de csak viszonylag sokára vettem észre, hogy mit is mond. Akkor felhangosítottam és máris sokkal egyértelműbb lett minden. Öcsém is a kocsiban ült. Egy olyan helyen kellett jobbra fordulni, ami nagyon emlékeztetett a Dózsa Gyögy útnak arra a szakaszára, ami visz ki a Népstadion mellett a metrómegállóhoz. Annak is az elejére..."

Szólj hozzá!

Címkék: álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr441742824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása