HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Ennek a címe legyen valami szigettel kapcsolatos...

2009.10.29. 12:17 Mr. Mandelbrot

"...megmondom a Fruzsinak, hogy ha Föld körüli útra indulnak, akkor rám mindenképpen számítsanak, hogy velük megyek...

...vitorlázunk, majd kikötünk egy szigeten. Kopár, száraz hely. Az Adrián láttunk ilyesmit, amikor ott kajaktúráztunk a nyáron. Egy faluba megyünk fagyit enni. Egy cukrászdában, ami leginkább egy rozzant kis házikóra emlékeztet piros, barna és zöld gombócokat kérek. A tölcsér aránytalanul nagy, elvesznek benne a gombócok. A zöld fagyi meg nagyon olvadt, szinte folyik. Két kanállal is mer a kiszolgáló és a cucc elsőre lecsorog a tölcsér aljára, aztán feljön a felszínre. Apró fekete szemcsék is vannak a zöld között. Fura. Nem emlékszem rá, hogy végül megkóstoltam volna.

Kijövünk a helyről. Hőség van. Odajön hozzám egy nagyon csúnya, banya külsejű nő. Valamit akar tőlem, de elküldöm. Aztán sétálni indulok. Egy ösvényen haladok. A banya a nyomomban. Aztán valahogy oldalról elém kerül. Beszélgetünk, de én továbbra sem akarom őt a közelemben tudni. Ő meg továbbra is akar tőlem valamit.

Arra jön egy férfi. A banya megállítja, pár szót váltanak (talán vendéglátásról, vagy vendégszeretetről), majd lehúzza a férfi nadrágját, hogy így kell ezt csinálni. Azt gondolom, hogy le akarja szopni a férfit, de helyette hanyatt dobja magát. Itt már meztelen, lábak széttárva. A férfi letolt nadrággal az arca fölé gugol és a szájába/torkába nyomja a farkát és döfködni kezdi. Otthagyom őket.

A nő később újra megjelenik mögöttem. Elküldöm. Elindul visszafelé, de ugyanebben a pillanatban valaki előttem hívja őt. A banya azt hiszi, hogy én vagyok az és megint elindul felém. Itt már nem tudom meggyőzni, hogy nem én szóltam neki..."

Szólj hozzá!

Címkék: álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr971483718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása