HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Misi Mester telket árul

2009.06.21. 09:04 Mr. Mandelbrot

"Helyszín ismeretlen. Egy telekbérleti szerződést olvasgatok. Csomó adat. Misi Mester azt várja, hogy aláírjam. Hezitálok. Egyrészt hátsó szándékot sejtek, ugyanakkor nem értem, hogy neki az miért lenne jó, ha aláírnám.

- Ugyan már, nem kell ezt olyan komolyan venni - mondja. Már hogy ne kéne, gondolom. Nem tudom. Inkább a nem felé hajlok..."

Nem igazán értem. Reméltem, hogy előjön a téma, de nem lett tisztább a kép. Nem mondom, hogy Misi Mester nem megbízható figura, de a saját érdekeit mindig első helyre teszi. Mégis szoktam hallgatni rá, mert nagyon jók a meglátásai. De többnyire csak sugalmaz és nem mondja meg konkrétan, hogy mit csináljak. Nem vall rá...

Szólj hozzá!

Címkék: álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr651198198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása