HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Pinanyalás

2009.05.25. 09:48 Mr. Mandelbrot

"Házibuli volt nálunk. Sok ember. Nem voltam túl lelkes, hamar leheveredtem aludni. Közben a haverok megfűzték az egyik csajt, hogy feküdjön le velem. Nem volt túl szép lány, de amikor arra ébredtem, hogy egyenesen a lábai közé látok, akkor nem bírtam magammal. Ő a földön feküdt és terpesztett. Nem volt rajta bugyi. Lemásztam az ágyról és a lábai közé bújtam. Ellen akartam állni, de nem ment. Egyetlen egyet nyaltam, aztán hirtelen rádöbbentem, hogy mekkora hülyeséget csinálok. Mások is voltak a szobában. Nekem meg barátnőm van. Ezt nem szabad. Felpattantam és kirohantam a szobából. A szomszédban az esemény főkolomposa, aki rávette a csajt a dologra, vigyorogva várt. Magas, vörös hajú, szőrös fickó. Jó haverom. Haragudtam rá, hogy miért kellett ilyen helyzetbe hoznia. Hogy mennyire kínos ez az egész. Egy törölközővel pofán is csaptam, amitől bevörösödött az arca. Ő csak azt mondogatta, hogy nem tehet semmiről. Hogy én voltam, aki megcsinálta a dolgot, és senki nem kényszerített senkit semmire. Igaza volt. Mégis könnyebb volt rá fogni a dolgot.

Ébredéskor nagyon megkönnyebbültem, hogy csak álom volt..."

Szólj hozzá!

Címkék: álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr21142090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása