HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Darabkák

2009.11.03. 12:18 Mr. Mandelbrot

"...egy fesztiválon vagyok egy szigeten. Mindenhol sátrak, de viszonylag szellősen elrakva egymástól. Kis faházak is vannak. Valahogy összejövök egy nagyon vékony, nagyon magas lánnyal. Mindenáron szexelni akarok vele, amire sor is kerül, de nem tudok elmenni. Később az unokatesóm Dani is feltűnt. Pont a ház ajtaja előtt találkoztam vele. Épp riportot készített valakivel..."

"...kirándulunk a Pilisben. Ősz van. Az egyik ösvény mentén egy kanyarban rókalyuk szerű üreget találunk, amiben van valami. Közelebbről megnézzük. Koponyák és csontok kerülnek elő. Nagyon fehér színűek, mintha mészből lennének, vagy inkább szárított kutyaszarból. Kb. olyan porhanyós-omlós állaguk is van. Az egyik koponyán egy arany korona díszeleg. Felirat is van rajta, melyből csak az >elf< szóra emlékszem. Mintha egy tünde király koponyáját találtam volna meg. Ahogy kiszedek pár csontot egyszercsak az üregen belül megnyílik a föld és a maradványok nagy része egy szűk alagúton keresztül lezuhan a mélybe. Úgy érzem, hogy valami nagy felfedezést tettem, amit el kell mondanom valakinek. A közelben régészek vannak. Épp felénk jönnek. Hezitálok, hogy biztos velük kell-e ezt megosztani..."

"...kissé zűrzavaros helyzet. Meg kell győzni valakit, aki leginkább egy elmebeteg fiatalra emlékeztet, hogy hagyja abba a menekülést és jöjjön el a beton benzinkúthoz. Ő nagyon lázad és ellenáll. A legnehezebb az egészben, hogy ő vezeti az autót. Többen is győzködjük. Felfeszítem az ajtót. Ő próbálja visszacsukni. Beteszem a kezem az A oszlop és az ajtó közé. Többször is rácsukódik, fáj is, de nem vészes. Sokkal jobban zavar, hogy összekoszolódott. Végül az őrült srác feladja a küzdelmet és enged nekünk. Amikor odaérünk a kúthoz egy pocsolyában tisztára mosom a kezem. Sokkal jobb érzés..."

"...taijit készültem tanítani volt osztálytársaimnak. Nagy közönség is összegyűlt. Mindenki aggódott, hogy nem fog menni, de én kifejezetten lazának éreztem magam. Pont azok az osztálytársaim érdeklődtek a leginkább, akikkel a legrosszabb viszonyban voltam a suliban. A többiek is ott voltak és figyeltek..."

Szólj hozzá!

Címkék: álombanálombanálombanálom

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr21495212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása