HTML

A Mandelbrot-konspiráció

Mr. Mandelbrot kalandjai az univerzumban A világegyetem csupán egy mandulás kenyér. Mr. Mandelbrot mandulás kenyeret süt. Friss tejet iszik mellé. Így válik eggyé(l). Egy él. Egyél.

Friss topikok

Linkblog

Alázat

2008.10.09. 23:41 Mr. Mandelbrot

Alázat?

vagy így:

 

ALÁZAT

 

esetleg így:

alázat

A.l.á.z.a.t.

Al áz at

Alá zat

A láz at

A lázat

a lázat megmértük és sok. nagy. magas. túl. van.

van. van. van.

lesz.

mi ez? mit jelent ez? miért van? ki csinálta? miért csinálta? valaki érti ezt? te érted? én értem? értem? énértem? valakiért? senkiért? csak úgy? igen. csak úgy. jó. ezt is megbeszéltük.

aludni kéne. majd. most. fáradt. vagyok. zavar. avar. ősz. tél. tavasz. majd. egyszer. most. mi? ki? én. te. öcsém. bátyám. asszociál. a cici áll. ül. fekszik. jó kutya. marad. nem megy. tovább megy. tovább kell menni. nincs megállás. nem megy. nem megy. nem tudok.

tovább kell menni. ez az egyetlen út. nincs másik. soha nem volt. nem is lesz. tovább kell menni. voltam már itt. mindig is itt voltam. most tovább kell menni. nem tudok. nem lehet. itt ragadtam. a gödör fenekén. ez még nem a legalja. ez még csak a zuhanás. tovább kell zuhanni. van megállás? van megállás. meddig tart? amíg ki nem szállsz. ki lehet szállni? szállni. repülni. ki akarsz szállni? nem. élvezed? nemtom. igen. nem. szűk. és egyre szűkül. valahová visz. valami felé megyek. jó lesz. meg kell születni. újra és újra. amíg meg nem értem. amíg rá nem jövök. amíg meg nem találom. mit keresel? téged. ki vagyok én? én. hol vagy? itt vagyok. mindig is itt voltam. már régóta várom, hogy megtalálj...

Szólj hozzá!

Címkék: agymenés

A bejegyzés trackback címe:

https://mandelbrot.blog.hu/api/trackback/id/tr60706085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása